Søg på bloggen

mandag, august 01, 2011

Afrejsen

Photobucket
Starbucks er et must i lufthavnen. Også selvom klokken er lidt i fem.. Det krævede en tribbel-shot café latté ;)
Photobucket
Barcelonas kæmpe lufthavn, hvor vi havde ca 3 timer til at slå tiden ihjel med. Der blev 'kigget' lidt hæhæh.
Photobucket
F C Barcelona's officielle fan-butik, som min lillebror på 8 synes var snyd, at jeg så
Som jeg skrev, da jeg sad og pakkede natten til vi skulle afsted, var jeg lidt i tidsnød mht at få lidt søvn, inden vi skulle afsted, og det endte da også med at jeg fik sovet NADA. Så jeg fik vækket A klokken lidt i l... og så hoppede vi i en taxa mod lufthavnen. 


Vores første fly fra København var klokken 07:00 sharp, så det betød at vi var i lufthavnen kl 05:00. Sharp. Først fløj vi til Hamburg, derefter til Barcelona og til sidst Mallorca. Så dumt hæhæh.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...