Søg på bloggen

tirsdag, august 09, 2011

21

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Igår var det A's fødselsdag, hvor han fyldte 21 år. Han skulle desværre på arbejde til sent om aftenen, men mødte først sent så vi nåede at fejre ham om morgenen. Så jeg stod op og lavede lidt morgenmad og en lille lagkage som en overraskelse hæhæh. Så slappede vi ellers bare lidt af, inden han tog på arbejde. Om aftenen drak vi en hurtig øl med nogle af hans kollegaer, og så tog vi ellers hjem og så film inden vi hoppede i seng.


Jeg har også snart fødselsdag, hvor jeg kan fortælle at jeg fylder 22 og dermed er godt et år ældre end min søde bf. Der plejer jeg tit at drille ham med hæhæh. Jeg er til gengæld allerede igang med at planlægge hvad jeg skal holde for familie og venner, jeg elsker nemlig at ha' fødselsdag. Det er jo fantastisk!

2 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Hvor ser det dog hyggeligt ud! Min søde mand har også fødselsdag om en lille måned - jeg tror også, jeg vil servere mad på sengen for ham. Vejen til en mands hjerte går vel igennem maven, som man siger. Hæhæ.

MELANIE D. sagde ...

Hæhæh, helt bestemt - han blev ihvertfald rigtig glad og overrasket, da jeg vækkede ham. Det var rigtig hyggeligt, så jeg kan klart anbefale det :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...