Søg på bloggen

onsdag, juli 06, 2011

Sidst jeg var ude at flyve

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Det er snart et år siden, jeg var ude at flyve sidst da jeg skulle en uge til Madrid med min far og to brødre, men det føles som om, det var igår. Jeg kan stadig huske alt og alle følelser og fornemmesler. Jeg HADER nemlig at flyve. Virkelig. Alligevel er jeg næsten hvert år på ferie, hvor vi flyver derhen. Det er lidt et dilemma idet jeg elsker at rejse både med venner og familien, men hver eneste gang jeg nærmer mig en flyver, bliver jeg bare så bange. Jeg er altid bange for, at noget går galt og værst er det nok, når vi flyver hjem, da jeg konstant grubler og sukker. Æv, at man virkelig kan have så stor en frygt for noget, og jeg burde nok også gøre noget ved det (og min endnu større fobi for edderkopper) men det er så uoverskueligt. 


På mandag flyver mig og A til Mallorca ned til alle pensionisterne (hæhæh) hvor vi skal nyde solen og hinanden i 8 dage. Det blir jo så godt. Dagene op til skal gå med at shoppe nødvendige ting, vaske en hulens masse tøj, få hentet kufferten(e?) og pakket på søndag. Jeg skal også nå at få styr på nerverne til vi skal flyve. Hmm, og af en eller anden grund har vi fået booket et fly som skal mellemlande to gange (MELLEMLANDE TO GANGE) både ud og hjem! Ahmen, det er jo fantastisk.. Det skal nok blive sjovt, men kun efter en gin&tonic eller to (læs: 7).

1 kommentar:

schamton sagde ...

''I will never be the woman with the perfect hair, who can wear white and not spill on it'' :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...