Søg på bloggen

mandag, juli 04, 2011

Rozkilde

Photobucket

Det blev faktisk ikke til de 9-10 dage på Rozkilde som det har været det andre år, da vejret ikke rigtig var med os til sidst. Selvfølgelig havde jeg ikke regntøj og gummistøvler med i år, da jeg ikke troede jeg ville få brug for dem. Typisk.. Mig og A tog faktisk allerede hjem lørdag eftermiddag, da vores telt blev oversvømmet fredag nat inkl. ALLE VORES TING. Så er det bare ikke fedt mere. 

Min lillebror var også på Roskilde i år og fyldte 18 år - i lørdags. Så mig og mine forældre havde planlagt en lille surprise, så familien kørte til roskilde med øl, sommersby, gaver og en kagemand. Det var rigtig hyggeligt, selvom overraskelsen trak lidt ud pga vejret og kø på motorvejen hæhæh.

Mig og A besluttede os så for at køre med mine forældre hjem, nu de var der og det var jeg også rigtig glad for eftersom skybrudet kom kort efter. Desværre fik jeg ikke hørt kaizers orchestra, lykke li, kings of leon eller l.o.c. som jeg havde glædet mig sindssygt meget til. Æv!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...