Søg på bloggen

tirsdag, juli 26, 2011

Moments of rozkilde

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Der skal selvfølgelig også være et indlæg fra Roskilde-festivalen og nogle billeder til - tænk, at jeg ikke har fået gjort det endnu? Ugen op til vi skulle på ferie, er simpelthen gået alt for stærk! Roskilde var som altid dejligt, og jeg savner allerede at vågne tidligt op og straks gå amok til øl-bowling. Underligt nok, er jeg overraskende god til øl-bowling, det viser måske lidt hvor mine skills ligger? Hæhæh.
I år var min lillebror også med og han fyldte jo 18 flotte år, så mig og familien holdt jo en fin lille surprise for ham lørdag, hvilket jeg tror han blev rigtig glad for.
Det er ikke helt sikkert at jeg tager på Roskilde næste år, da jeg nok starter på studie i år og så kræver det altså, at man får sparet op. Udover Roskilde skal jeg nemlig helt sikkert til USA med familien og så har mig og de søde damer planlagt at vi vil en tur til N.Y. Så derfor nyder jeg at kigge på disse dejlige billeder fra endnu en dejlig festival, hvis der nu ikke blir nogen næste år.

Det er desværre det sidste planlagte indlæg, jeg har fået lavet, men jeg lover at blogge så snart jeg er hjemme igen og har masser at fortælle :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...