Søg på bloggen

torsdag, juli 14, 2011

Lady like

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg har en sød, lille vindueskarm inde i mit (også lille) soveværelse som blir' brugt til alle mine smykker og parfumer. I starten var det nok bare praktisk at have det stående, da jeg ikke havde mere plads på hylderne, men jeg er efterhånden blevet rigtig glad for mit lady like-sted. Der kommer hele tiden nye smykker til, men jeg kom også af med en del, da jeg var på loppemarked med min mor for noget tid siden.

Lige nu er min favorit-parfumer næsten helt tomme - der kan ikke være mange dråber tilbage ihvertfald, så planen var at købe nogle nye enten i lufthavnen eller på ferien, så jeg kan igen kan dufte dejligt af enten Chloé eller Prada. 

2 kommentarer:

Debbie sagde ...

Hvor ser det bare fint ud. Elsker når små nips ting skaber en helt speciel atmosfære i et rum :-)

btw.. Kender godt det med, at være ved at løbe tør for parfume. Har selv ønsket mig Chloé, så den synes jeg da helt sikkert, at du skal investere i, den dufter skønt ;-)

MELANIE D. sagde ...

Ja det super hyggeligt, er også meget glad for det :-)
Og fik også købt lidt parfume i lufthavnen hæhæh.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...