Søg på bloggen

fredag, juli 22, 2011

Inspiration

Photobucket

Jeg har længe gerne ville ha' en lille tatoo men jeg synes det er meget svært at beslutte, hvad man egentlig har lyst til at skulle ha' et evigt minde af. Jeg er ikke i tvivl om, at det skal være noget som har en betydning frem for en fuldemands-tatovering. Jeg har masser af ideer, men jeg tror stadig der går noget tid før jeg er helt sikker. Imens elsker jeg at kigge på billeder af folk med tatoveringer, og jeg synes det er den bedste måde at få inspiration på.

Jeg skal også spare op til at få lavet en lille tush, for de er jo faktisk dyre. Eller, taget i betragtning af det holder hele livet er de måske ikke så dyre alligevel. Men lidt dyre er de måske ;) Jeg tror dog ikke det er pengene som presser på, for når jeg er helt sikker, skal jeg nok finde penge til at få det lavet. Måske er jeg i virkeligheden bare usikker på, hvornår man er 'parat' til at få lavet en tatovering? Om det er når man har drukket sig helt i hegnet i byen eller om man rent faktisk ikke tænker på andet? Jeg er lidt nysgerrig for at høre jer, som allerede har fine tusher, hvornår I følte jer sikker på det var den rigtige?

3 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Jeg går med nogenlunde samme tanker - vel at mærke bare omkring en piercing i næsen! :) Lige pt. er jeg næsten klar, mangler bare lige at aftale det med min veninde, for vi skal have dem lavet sammen. Men tidligere var jeg i tvivl om udstålingen osv. Samtidig ved jeg, at jeg nok skal få den lavet, det er ligesom bare et spørgsmål om hvornår, for når jeg er klar, så laver jeg den, og hvis jeg ikke er, venter jeg. Hvis det gir mening?! ;) Det er self stadig noget lidt andet, da jeg altid bare kan tage ringen ud hvis jeg blir træt af den, i modsætning til en tat... men held og lykke med overvejelserne, hvis man ka sige det?! :)
/Gunilla

Christine sagde ...

Du skal helt sikkert ikke få den lavet, før du er HELT sikker. Det er lidt ligesom når folk spørger: " hvornår ved man, om man er forelsket?" - det ved man bare! Du er ikke i tvivl, når du er helt klar. Jeg gik meget længe hvor jeg egentlig glædede mig til at få min, også efter at jeg havde valgt motivet, men stadig gik der flere måneder før jeg gik ned og bestilte tid - der var jeg sikker :-)
Og du bliver glad, når du ved, at du er helt sikker og har ventet til det skete.

MELANIE D. sagde ...

@Gunilla: Det er stadig rart at læse, at der er andre som selv går og overvejer noget lignende - også selvom, som du selv skriger, man 'bare' kan tage en piercing ud modsat en tatovering som er for livet. Det er helt klart også derfor, jeg overvejer det så meget og gerne vil være helt sikker.

@Christine: Det er faktisk en meget sjov måde at sammenligne på, men det er jo rigtig nok - jeg tror heller ikke, jeg er helt sikker endnu, men det hjælper mig til at få en fornemmelse for, hvordan man ved det er det rigtige at gøre. Jeg er begyndt at tænke meget mere på det, og det trods alt en begyndelse :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...