Søg på bloggen

tirsdag, juli 12, 2011

Health week

Photobucket

Enhver dame kender vel til ønsket om lige at komme af med et par ekstra kilo, inden man skal til at flashe kroppen frem på stranden og poolen på ferien. Jeg gør ihvertfald. Hver gang jeg nærmer mig en ferie (selv skiferie) tænker jeg altid: 'NU prøver jeg altså at komme i bikini-form, så jeg kan føle mig rigtig godt tilpas i min bikini', men det er ligesom om man aldrig kommer videre.

I år er ingen undtagelse, men alligevel fik jeg en enorm stor lyst til pludselig at spise meget sunde og lækre ting ugen før vi skulle afsted. Ikke at jeg regnede med, jeg ville tabe mig, men det er trods alt bedre for kroppen end hvis jeg havde bestilt take-out med A i stedet, hvilket sker en gang i mellem hæhæh.

Jeg fik prøvet lidt forskellige ting, desværre glemte jeg nogle dage at tage billeder af retterne, men jeg kommer helt sikkert til at lave dem, når jeg er hjemme fra ferien igen. Men dem jeg fik fotograferet, har jeg tænkt mig at dele med jer, så I kan prøve dem derhjemme

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...