Søg på bloggen

mandag, juli 11, 2011

Ferie

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg har simpelthen ikke haft tid til at blogge før nu, da jeg var på arbejde igår og efterfølgende ude at spise og i byen. Idag har jeg haft ærinder hele dagen. Mig og A har stort set ikke lavet andet end at køre i bil hæhæh. Lige nu er klokken LIDT I TRE og jeg er ikke i nærheden af at være færdig. Faktisk tror jeg slet ikke, jeg får at få sovet. Vi skal være i lufthavnen kl 05:00, og jeg ville gerne i bad inden vi tar afsted.

Jeg har slet ikke fortalt, at jeg ikke kun skal til Mallorca med min søde kæreste, men også en tur til Italien sammen med min far og brødre. Det var en meget last-minute beslutning, at jeg også skulle med dem, og derfor har jeg haft travlt med at få byttet vagter og pakket endnu mere tøj. Det er faktisk ret svært at pakke tøj til næsten 3 uger, for der skulle helst ikke mangle noget hæhæh.

Det vil altså sige, at jeg først er hjemme igen den 28. juli og for at bloggen ikke skulle gå helt i glemmebogen, har jeg altså planlagt nogle indlæg til jer. Der blir desværre ikke et indlæg om dagen, da jeg ikke har haft tid nok, men I får hver anden dag, og jeg håber I vil blive ved med at kigge forbi mens jeg er nede og nyde solen

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...