Søg på bloggen

fredag, juli 08, 2011

Café & udstilling

Photobucket
Photobucket

Igår var jeg som sagt inde ved byen med en veninde bl.a. for at se Titanic-udstillingen, som ligger ved siden af Tivoli. Man måtte desværre (og selvfølgelig) ikke tage billeder derinde, så I må selv tage derind og opleve det. Det var både utrolig spændende og meget rørende. Man fik udleveret en mp3-afspiller, hvor man fik en historie om hvert billede/udstilling, hvor man så kunne holde pause, hvis man ville kigge længere på nogle af udstillinger. Der var virkelig nogle tidspunkter, hvor jeg fik gåsehud af at gå rundt derinde og på en måde var det lidt grænseoverskridende, at være så tæt på historien og virkelig få et indblik i, hvad der skete. Jeg har selvfølgelig set James Cameron's Titanic et utal af gange (mindst tyve) og har altid været fascineret af historien om Titanic, selvom den er så sørgelig. Jeg kunne helt sikkert godt finde på at tage ind til udstillingen igen, håber jeg kan lokke A med næste gang.


Bagefter tog vi ind på strøget og spise frokost på en hyggelig cafe. Vi dele også lige verdens bedste cheesecake-brownie hæhæh. Derefter skulle jeg ha' købt en masse ting, jeg mangler til ferien og jeg havde også lovet af købe tøj til A, men vi brugte alt for lang tid henne på caféen at jeg ikke rigtig nåede så meget. Men hyggeligt var det nu :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...