Søg på bloggen

mandag, juli 18, 2011

Blogroll

Photobucket

Jeg synes det kunne være hyggeligt at lære nogle nye blogge at kende, og derfor håber jeg I derude enten vil komme med links til andre eller - allerbedst - til jer selv, så vi kan komme på hinandens blog-roll.
Jeg har efterhånden haft min blog i et halvt år, men jeg er virkelig dårlig til at gøre reklame for min egen blog, så flere vil 'opdage' den. Og jeg må indrømme, at jeg simpelthen er så glad for de faste læsere jeg allerede har fået, at jeg rigtig godt kunne tænke mig endnu flere. Det er jo så fedt, når man får respons på sine indlæg - både positivt og negativt, så man har noget at arbejde med. Derfor vil jeg også gerne have en masse nye blogge på min blog-roll, så de også blir lagt endnu mere mærke til.

Så kære, søde mennesker - hjælp mig med at gøre min blog endnu mere exposed i den store blog-verden og ikke mindst, med at finde nye og spændende blogs jeg kan læse :)

Eftersom jeg er på ferie kan jeg desværre ikke tilføje nye blogge til min blog-roll, før jeg er hjemme - men det vil blive gjort med det samme, så jeg håber på jeres forståelse :)

10 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Min blog er ny:
http://www.gadine.blogspot.com/

- Kathrine

soede Susu sagde ...

Jeg er ny fast læser af din blog, og vil meget gerne tilføje den min blog-rol
- håber du er interesseret i at kigge forbi min, og evt. tilføje den din :)
/signe Apieceofkatemoss.blogspot.com

Just me and myself sagde ...

Har en blog med en veninde. Bloggen er ret ny, men jeg håber en kan komme på din blog-roll. Jeg læser ihvertfald din blog!
- Julie
http://emiliejulie.blogspot.com/

Linda'Lykke sagde ...

Læser ofte din blog.. bare klik mit navn, så bliver du stille og roligt, med behagelig overfart ledt ind på min blog.. Jeg ønsker dig en god landing. ps. husk at spænde sikkerhedsbæltet

Wayne sagde ...

Hej Melanie, min blog er lidt kedelig indtil videre, lover den nok skal blive god hvis jeg kommer på din blogroll :)

http://waynesverden.blogspot.com/

Emma sagde ...

Jeg vil gerne på! Du kommer straks på min :)

frkemma.blogspot.com

Emma

Nanna sagde ...

du må med glæde gerne kigge forbi min blog, bloggen er meget ny og består primært billeder..
hilsen Nanna

MELANIE D. sagde ...

Hej alle,

Hvor er det bare fedt at I gerne vil dele blog-roll, det er sgu dejligt at se! Opdaterer min egen blog-roll med det samme ;-)

Cille sagde ...

Hejsa. jeg vil også gerne være med.

Min blog - Skønhed og Velvære har adressen: www.tipsframaterialisten.blogspot.com

Jeg har faktisk to blogs... den anden hedder Bryllup på budget og har adressen cbryllup.blogspot.com - kan de komme på begge to?

De er ret nye, så der er ille så mange indlæg... Endnu :-)

jeg tilføje dig med det samme.

melanie d. sagde ...

Selvfølgelig - begge dine blogs er meget velkomne! :-) Og tak fordi du har tilføjet min!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...