Søg på bloggen

tirsdag, juli 05, 2011

Bed and breakfast

Photobucket
Photobucket
Mig og A kom som tidligere nævnt desværre allerede hjem lørdag aften fra Rozkilde (det lyder bare sejere med z) men vi fik faktisk ikke særlig meget ud af søndagen, da vi stort set sov hele dagen. Klokken 15 (!) skubbede vi nærmest hinanden ud af sengen, så vi kunne stå op og få lidt morgenmad. Noget ordenligt morgenmad. Det er jo vildt så meget man sætter pris på et blødkogt æg og varm trekornsbolle med syltejams efter en uge med burger, pizza og hvidløgsbrød konstance. Nåh ja, så fik vi også varme kanelsnegle, mmmh.


Jeg arbejder faktisk ikke rigtig i den her uge, er mest assistance dvs vagterne hedder 16-20:15, dem har jeg så næsten også hele ugen og det er lidt kedeligt, da man ikke får så meget ud af dagen. Man orker bare ikke rigtig at lave noget, men om lidt skal jeg hen og hente en pakke fra posthuset og fylde benzin på mamma's bil som jeg låner i den her uge. Luksus hæhæh.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...