Søg på bloggen

søndag, juni 05, 2011

Weekenden

Photobucket
I fredags var jeg som sagt på cocktail-bar med en af mine bedste veninder, som jeg desværre ikke ser så ofte mere, samt to andre veninder (som jeg kender gennem hende). Vi var inde på Ys ved Nørreport og få et par cocktails (eller fem) og en lang sladder. Så hygggeligt.
Photobucket
Lørdag var jeg på arbejde 9:45 - 18:15, og da jeg kom hjem var jeg simpelthen så smadret at jeg ikke ku' overskue at tage i byen selvom det var planen. Jeg spiste en stor skål melon om aftenen med A i stedet.
Photobucket
Inden da havde vi dog lige mæsket os i en STOR omgang sushi som min søde kæreste forkælede os med. Lige hvad man trænger til (plus et stort kys) efter en hård arbejdsdag.
Photobucket
Idag har jeg været hjemme forbi min farmor og farfar sammen med min lillebror og far. Vi nød det super lækre vejr og spiste is udenfor. Desuden hjalp jeg min lillebror med at læse til matematik-eksamen (som han først er startet på idag...) da han skal op imorgen. Good luck sir' jeg bare hæhæh
Photobucket
Elsker at være i min farmors have, hvor der altid er så mange flotte blomster. Jeg ved dog ikke hvad nogle af dem hedder, men de er da smukke ikk'?
Photobucket
Min farfar har sit eget lille drivhus, som han altid prøver at få mig 'ind' i så jeg kan se alle grøntsagerne. Men på grund af min lille (læs: STORE) fobi for edderkopper (og andet klamt kryb) er jeg ikke så glad for det. Idag fik han mig lige overtalt i et par sekunder hæhæh.
Photobucket
Det var jo også Far's dag idag, så selvfølgelig havde jeg købt en lille gave til ham. Plejer tit at lave en kur med lidt af hvert (blade, special-øl, popcorn osv) men i år, synes jeg han skulle ha' en skjorte. Flot skjorte til flot far.
Photobucket
Endnu en gang får I lige lov at se min fascination for farmors blomster. Ahmen, de er jo skønne.

2 kommentarer:

Bethina sagde ...

Hvor ser det dog bare hyggeligt ud :)

MELANIE D. sagde ...

Det var også super hyggeligt :)
Og tak for din kommentar!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...