Søg på bloggen

tirsdag, juni 14, 2011

Water for Elephants

Photobucket
Igår var mig og A som sagt inde og se Water for Elephants i biografen. En film jeg virkelig havde glædet mig til at se - især fordi jeg elsker Christoph Waltz (som bl.a spiller ham den mega onde nazi i Inglorious Bastards). Jeg har også kun hørt godt om den, så selvfølgelig bliver man en smule skeptisk. For ER den nu virkelig også så god?

Men det var den virkelig. Jeg synes den var utrolig smuk filmet og virkelig gennemført (især med tøjet hæhæ) lavet. Og så var den enorm sørgelig. Jeg sad ihvertfald flere gange og var helt rørt. Filmen lagde også meget vægt på dyremishandling, som jo fandt sted dengang under cirkus, og det var også ret voldsomt at se på. 

Jeg tror måske A synes den var en lillesmule kedelig - han havde nok regnet med der lå en dybere historie bag, for det er jo egentlig bare en kærlighedshistorie. Men en god én. Også selvom jeg ikke er særlig stor fan af Mr. Twillight. Den fangede mig ihvertfald, og jeg kan klart anbefale at se den.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...