Søg på bloggen

onsdag, juni 08, 2011

Tivoli

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg glæder mig helt vildt til min familie går på sommerferie, så vi kan tage på vores årlige Tivoli-tur snart. Jeg har ikke ferie udover Roskilde og Mallorca (yay) men jeg har tit et par fridage i løbet af ugen, så vi burde sagtens ku' finde en dag i mellem. Disse billeder er fra vores tur sidste år i august måned.


Min lillesøster er efterhånden blevet så stor, at jeg tror hun rigtig vil nyde at prøve forlystelserne, plus at min lillebror på 8 også har en at køre sammen med - i de ufarlige af slagsen altså hæhæh. Og hverken mig eller min anden lillebror (på 17) blir' nogensinde for gamle til at køre i rutchebaner. Tivoli er jo herligt!

7 kommentarer:

Mor sagde ...

Tivoli....here we come - fine billeder ;D

PRiK sagde ...

Det er godt nok lang tid siden, at jeg har været i tivoli! :) Har du modtaget noget med posten? ;)

Emilie Delance sagde ...

Åhr Tivoli! Har ikke været der i år endnu, men det må blive snart :D

MELANIE D. sagde ...

@Mor: Glæder mig! ;D

@Prik: Ja for søren det har jeg da, modtog det allerede i lørdags! Har bare ikke fået skrevet til dig endnu, sorry! Har tænkt mig at nævne det i indlægget idag :)

@Emilie: Tivoli er så skønt, det skal bare opleves flere gange om året hæhæh

Sidsel Hansen sagde ...

Tivoli er virkelig tha place to be her om sommeren, selvom det er virkelig ærgeligt at alt det udover forlystelserne så dyrt.. mad, snacks osv.. Men hyggeligt er det - Rigtig fine billeder derfra! :)

- Sidsel

Camilla sagde ...

Rigtig fine billeder :-)

MELANIE D. sagde ...

@Sidsel: Ja det har du helt ret i. Man får helt sikkert brændt nogle penge af derinde, men det plejer heldigvis at være alle pengene dét værd :-)
Og mange tak!

@Camilla: Mange tak! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...