Søg på bloggen

lørdag, juni 25, 2011

Ses vi på Roskilde?

Photobucket
Nu er der ikke mange timer til jeg drager mod årets højdepunkt, nemlig Roskilde Festival. Faktisk, 7 timer for at være præcis. Lidt tidligere end sidste år, hvor vi allerede sad i toget kl 23:30. Dét var sgu næsten for hårdt. Men noget af det bedste ved Roskilde er helt klart også starten, hvis du spørg mig. Det er jo så fedt at være med til at vælte teltet og sætte teltene op for fuld drøn. 


Derfor skal vi også tidligt op og afsted så vi ikke går glip af det. Men det har desværre betydet at jeg har været lidt stresset over de ting jeg manglede (købe, vaske, pakke osv) at gøre, samtidig med jeg skulle på arbejde. Det resulterede også i, at jeg blev rigtig dårlig på mit arbejde. Fik kvalme, koldsved, hjertebanken, hovedpine, var svimmel og til sidst kastede jeg op. Så jeg gik hjem fra arbejde og sov i 6 timer, så kom A og nu er jeg ved at pakke færdigt inden jeg går ind i sengen til A. 


Men nu er jeg ved at være frisk igen, og det hjælper også meget på det, at vi 'først' tager afsted imorgen frem for i nat. Men hold nu op hvor jeg glæder mig! Der kommer til at blive stille på bloggen de næste ti dage, hvilket er lidt trist, men til gengæld har jeg masser at vise og fortælle, når jeg er hjemme igen.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...