Søg på bloggen

onsdag, juni 22, 2011

Mix

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I denne uge har jeg et lidt anderledes arbejdsskema, som betyder at jeg har tid til at få ordnet en masse inden Roskilde som jo starter lørdag (OM 3 DAGE!) og det er skønt. Jeg har fået vasket halvdelen af mit tøj, vasker resten imorgen. Det er jo helt latterligt, så meget tøj der er at vaske, for jeg har jo aldrig noget tøj at tage på.. Hm. I går mødte jeg først kl 16:00 og derfor var jeg en tur på strøget med min mor og shoppe og spise lækker frokost på yndlings café Katz.


Idag har jeg været hjemme hos min far og spise sushi efter min lillebror's (på 8) ønske. Men jeg sagde ham skam ikke imod hæhæh. Imorgen har jeg fri og skal igen ud med mamma og shoppe resten til Roskilde. Må altså lave en liste, så jeg får købt det hele imorgen. Derefter skal vi hjem og holde Sankt Hans sammen med min far. Tror det blir rigtig hyggeligt. Håber I også får en dejlig aften imorgen - især alle de nye studiner og studenter :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...