Søg på bloggen

torsdag, juni 02, 2011

Loppemarked

Photobucket
Photobucket
Idag er det Kristi Himmelfartsdag og det betyder fridag (yay) men i dag, står den til gengæld ikke på fridag for mit vedkommende. Der er nemlig loppemarked ude hvor min mor og familien bor, hvor man ku' få en bod og det har mig og min mor valgt at gøre. 


I disse hårde tider har jeg nemlig brug for penge, så jeg tømte mit skab i forgårs (igår var der jo ikke tid eftersom den stod på distortion hæhæh) og er klar til at sælge-amok. Fortryder lidt alt det tøj jeg skilte mig af med, inden jeg flyttede i lejlighed, for så ku' jeg ha' fundet meget mere. Nå, men det blir sjovt at se hvor meget man kan komme af med.


Hvis nogle skulle være interesseret i at kigge forbi er i MEGET velkomne! Det foregår på Vest Amager ude ved Hyld Ager - en sidevej på Ugandavej - (som også ligger ovre ved Holkærs Ager) og løber fra 10:00 - 16:00 idag. Og husk at fortælle omkring jer at der er loppemarked på VA ;)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...