Søg på bloggen

fredag, juni 03, 2011

The day of flea market

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Igår havde jeg & min mor som sagt en bod på et lille loppemarked, ude hvor min mor bor. I starten var det mig og min mor som havde planlagt at sælge ud af tøj, sko og lidt nips men som timerne gik røg min mors kæreste og mine to brødre også med på vognen, og pludselig stod der også et gammelt fjernsyn, nogle x-box og playstaytion spil og en masse legetøj hæhæh.


Det var jo en form for privat arrangement, forstået på den måde at der ikke var gjort så meget reklame for det andet end hvad man fortalte til sine venner og familie. Så vi forventede ikke at der ville komme særlig mange, men vores bod endte med at være ret populær pga alt mit tøj hæhæh. Så jeg fik solgt en del og det jeg har med hjem, regner jeg med at sætte på Trendsales. 


Nu er jeg lige kommet hjem fra arbejde og skal snart ind på en cocktail-bar ved Nørreport med nogle veninder. Ellers står den på arbejde igen imorgen, så regner ikke med at det blir vildt i aften. Ha' en dejlig fredag!

3 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Lyder hyggeligt! Hæhæ, jah, tj er jo altid fedt når på den måde :P
Selv god fredag! :)
/Gunilla

Anonym sagde ...

Hvad er din bruger på trendsales? :-)

MELANIE D. sagde ...

@Gunilla: Ja, det var super fedt. Ville rigtig gerne ha' en bod med min mor på et større loppemarked en dag :)

@Anonym: Jeg har faktisk ikke oprettet en profil derinde endnu, men det gør jeg tirsdag, hvor jeg også lægger billeder ind der. Skal nok lave et indlæg om det :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...