Søg på bloggen

fredag, juni 10, 2011

Chill

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Den her uge har stået på chill og arbejde (hvilket ikke er så chill-agtigt, når det er travlt) både alene og med familien. Idag er ingen undtagelse.


Lige nu er jeg hos min farmor og farfar, hvor jeg har spist med mine to brødre og nu spiser vi is og skal til at se film. Jeg skal ikke ud i aften, for jeg orker det simpelthen ikke. Imorgen skal jeg dog ud med en veninde, så idag står den altså bare på chill hos farmor og farfar.


I onsdags var mig, min mindste lillebror og far i biografen og se Orla Frøsnapper (hæhæ), og jeg var faktisk ligeså ivrig for at se den som min lillebror. Man kan vel stadig huske lille Virgil og hans narrestreger. Den var måske ikke ligeså god som originalen, men Nikolai Lie Kaas var altså genial som Orla hæhæh

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...