Søg på bloggen

søndag, juni 19, 2011

Birthday brunch

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I maj måned fyldte min lillebror 8 år, men vi fejrede det først med familie og venner ude hos min mor, idag.  Menuen stod på brunch. Vi snakker luksus brunch. Åh det var sgu lækkert - Luna's har virkelig fået konkurrence hæhæh. Spiste nok alt for meget, men det umuligt at stoppe. Fik også en masse lækre 'rester' med hjem, så jeg kan lave brunch igen imorgen. Skal først møde kl 12 :-) Men det har været en dejlig dag, og jeg elsker jo at være 'hjemme' igen hos mor og P. 


Vi er lige kommet hjem og A har allerede smidt sig på sofaen og ser film på tv2. Jeg har lige en masse blogs der skal læses igennem efter et par dage uden blogging, men til gengæld har jeg lavet en masse. På lørdag tar jeg på Roskilde-festival og jeg glæder mig zygt meget. Har en masse ting der skal ordnes i næste uge, inden vi tar afsted. Men nu skal jeg til at spille et nyt spil, jeg har fået af A. Er så glad.

2 kommentarer:

sarah sagde ...

Mmm hvor ser det bare lækkert ud! og tillykke med ham(:
rigtig fine billeder (:

MELANIE D. sagde ...

Tusind tak, det var også super lækkert! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...