Søg på bloggen

onsdag, juni 15, 2011

Bakken

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Når man har sagt Tivoli, må man også sige Bakken. Ahmen, som i.. jeg kan godt lide begge dele. Plejer også at besøge begge steder jævntligt om året og helst sammen med familien. Selvom det også er hyggeligt at være afsted kun mig og min bedre halvdel. Mig og A snakkede også for nyligt om tage en tur på bakken snart, da det er nok er mere hyggeligt at gå rundt kun os to derude end i Tivoli. Måske fordi man også kan gå en tur i Dyrehaven (selvom jeg er mega bange for dådyr og andet i den dur). 


Jeg tvivler dog på vi kan nå det inden Roskilde, men det kunne ellers være hyggeligt. Lige nu har jeg bare travlt med arbejde, og når jeg har fri er jeg fuldstændig smadret. Vi holder jo udsalg i butikkerne i H&M fra imorgen, så der er sgu gang i den. Nå, nu skulle det handle om bakken og jeg ville bare gerne vise jer disse billeder fra en rigtig hyggelig tur sidste år med min kære familie. Der fik vi prøvet en hel del og spist en masse lækre, søde sager hæhæh.
(ps, forsøger mig lige med en ny skrift)

2 kommentarer:

Shopping-girl. sagde ...

Ej, hvor ser det hyggeligt ud!
Jeg har aldrig været på bakken, men det skal helt klart prøves engang! :D

elskershopping.blogspot.com

MELANIE D. sagde ...

Ej - ja, det må du helt sikkert prøve! Bakken er super hyggelig :-)

Tak for kommentaren!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...