Søg på bloggen

fredag, maj 13, 2011

Yay oh yay

Photobucket
Photobucket

Sikke en dejlig dag det har været idag - jeg fik super dejlige nyheder, da jeg kom hjem fra arbejde. Jeg har jo i et par måneder arbejdet som vikar i H&M, hvilket vil sige at jeg var i forskellige H&M-butikker i Københavns kommune så som Fields, Frederiksberg Centret, Nørrebro Centret osv.. Det har faktisk fungeret som et fuldtidsarbejde, da jeg stort set har arbejdet hver dag og ofte fået 10-20:15 vagter = good money!

På det sidste har jeg nærmest kun været ude i Fields, og jeg har været så glad for at arbejde derude - og fået enormt meget ros fra dem alle, hvilket virkelig er dejligt. Idag, efter arbejde som sagt, blev jeg ringet op af min chef som fortalte mig, at de har snakket med vikar-bureauet (Profil Match) og gerne vil fastansætte mig på fuldtid, fordi de har været så glad for mig! 

Det er SÅ fantastisk, ikke mindst fordi jeg virkelig er glad for arbejdet, butikken/beliggenheden og ikke mindst de søde mennesker, jeg arbejder sammen med! Fra den 21. maj er jeg så fastansat og kan findes i H&M. Yay, for en dejlig dag!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...