Søg på bloggen

torsdag, maj 05, 2011

Spaghetti napoli with red kidney beans



Jeg er næsten lige kommet hjem efter en arbejdsdag fra 12:00 - 20:15 i Field's, hvilket den også lyder på imorgen. Jeg har for en gangs skyld køleskabet fyldt med mad (takket være min søde mor og hendes kæreste) men jeg er løbet tør for rugbrød, så jeg måtte lige finde på noget andet nemt og hurtigt - og ikke mindst lækkert. 


Derfor lavede jeg spaghetti napoli men tilsatte nogle kidney bønner, frisk hvidløg og basilikum, og så var der ellers aftensmad på små 10 min. Jeg følte desuden lige, at jeg havde overskud til at lave noget nyt rugbrød, så det står nu og hæver - og så skal det i ovnen, når Paradise starter hæhæh


Nu er jeg også ved at være træt, så tror næsten jeg laver en café latte til Paradise, nu hvor jeg først skal møde sent imorgen. Vi snakkes ved imorgen!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...