Søg på bloggen

søndag, maj 29, 2011

Søndag

Photobucket
Det er virkeligt skønt at man igen kan købe danske, friske jordbær og kirsebær. Så er det sgu sommer. Forleden da jeg var hjemme hos min mor, lavede jeg mig en lækker frugtsalat og toppede den med flødeskum og revet chokolade. Lææækkert.

Nu er jeg lige kommet hjem fra arbejde og er gået på jagt i mit køleskab efter noget aftensmad. Igår var jeg også på arbejde, så jeg er ved at være lidt træt i kroppen. Imorgen står den så også på job fra 9:45 - 20:15 og så er dén dag jo egentlig gået. Tirsdag har jeg dog fri, så dér kan jeg endelig sove længe og slappe af.


Håber I har haft en dejlig søndag på trods af det kedelige vejr :)

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Åååh, savl. Seriøst, hvor ser det dog lækkert ud. Lige hvad jeg godt kunne spise lige nu! Haps.

Camilla sagde ...

Oh my Goooood, det ser lækkert ud!!!!! :p MMMMH!

MELANIE D. sagde ...

Der er virkelig ikke noget så godt som en lækker skål frisk frugt - dét er uundværligt! :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...