Søg på bloggen

lørdag, maj 21, 2011

Roskilde le Mans

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I søndags var jeg i Roskilde for at køre et årligt mini-le mans løb som min far og hans kammerat står for hvert år. Vi var 27 hold (á 3 mand hver) som skulle køre et løb på 2 timer. I år kørte jeg sammen med min 'store lillebror' og min far (som er vild til at køre go-kart!) og det var sgu fedt. Normalt kører min far med nogle af hans venner, som er LANGT bedre end jeg er (min lillebror er faktisk også ret god) men i år, kørte vi sammen.


Der er egentlig ikke så meget andet at fortælle end at jeg virkelig anbefaler alle at prøve det! Jeg har kørt mange gange, tror ikke jeg var særlig stor da jeg prøvede første gang. Min anden lillebror som kun er syv, prøvede det sidste år og bortset fra han kørte ind i muren og fik blodnæse, gik det meget godt hæhæh.


Selvom det måske lidt er en mande-sport kan piger sgu sagtens følge med. Jeg overhalede da flere mænd, da jeg kørte og det tror jeg både de blev imponeret og lidt ærgelige over ;-)
PS, næste år skal jeg HELT sikkert ha' min egen dragt, de der til låns er simpelthen for grimme.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...