Søg på bloggen

fredag, maj 27, 2011

Paradise

Photobucket
Fffhyyyytfhyyy (eller hvordan en piften nu lyder hæhæh)
Som sagt sad jeg klistret til skærmen igår fra 22:00 - 23:55, hvor den stod på Paradise finale og efterfølgende en (HEL) times Paradise After Dark sendt direkte. Selvom jeg ikke havde glædet mig til finalen, efter den kære Nichlas røg ud dagen før, må jeg indrømme at det var den fedeste finale der har været so far. 


Ahmen, for pokker det var spændende og ikke mindst total overraskende. Nick endte med at vinde finalen alene og det var sgu egentlig også okay. Han havde været der fra start til slut (som den eneste) og truffet nogle svære beslutninger - især den hvor han ofrede sin Paradise-kæreste til fordel for sig selv, var guld værd hæhæh.


På mandag kommer jeg helt sikkert til at slå over på TV3 og få en grim forskrækkelse, når der ikke kommer Paradise mere. Æv, der er lang tid til det er februar igen. Hvad synes I forresten om finalen i år? Var det fedt eller dårlig stil at der KUN kunne være én vinder i år??

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...