Søg på bloggen

mandag, maj 09, 2011

Mor

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Igår var som bekendt Mor's dag, og selvom jeg i bund og grund synes det er tacky at fejre dagen, gør jeg det alligevel hvert år. Grunden til jeg har det sådan, er nok mere at jeg føler man skal værdsætte sin mor mere end én gang om året og gøre det mere spontant. Når det så er sagt, vil jeg alligevel gerne 'fejre' hvor meget min mor betyder for mig på sådan en dag som igår,  for det er jo bare endnu en dag, man kan vise det. 


Igår var mig og A så ude hos min mor & company for at spise (som altid) lækker og sund mad (læs: grill!) i det dejlige sommervejr, og det var super dejligt at se, at mine tre andre søskende (nogle måske med lidt hjælp) også fejrede Mor's dag i stor stil med flotte blomsterbuketter.
Jeg selv havde valgt at gi' hende et 'gavekort' til en tur på café eller hvad hun nu lyster, når det er blevet endnu bedre sommervejr - jeg valgte at lave kortet som en lille (og hurtig) collage, frem for et kedeligt kort. 

2 kommentarer:

christina sagde ...

hold op et sødt billede du har lavet til din mor! er helt vild med det :-) så fedt og personligt

MELANIE D. sagde ...

Tusind tak christina, jeg synes netop også det var federe at gi' hende en personlig gave :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...