Søg på bloggen

torsdag, maj 26, 2011

Mix

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jeg har haft nogle lange vagter på job i den her uge, derfor har jeg ikke fået blogget endnu desværre. Jeg glemte sgu også at tage billeder af, hvad jeg endte med at tage på til konfirmationen i søndags. Nu må der altså strammes op. Never the less, har jeg ellers haft fri idag så mig og A var inde på strøget for gå lidt rundt og købe en gave til min lillebror, som vi holder fødselsdag for søndag. Det er så skønt at kunne sidde udenfor og nyde det gode vejr :)


Nu er vi igang med at lave hjemmelavet burger med kartoffel-fritter og hvidløgssmør. Intet mindre. Senere står den jo på Paradise-finale, som jeg desværre ikke er ligeså begejstret for at se efter min favorit (lækre Nichlas) røg ud igår. Buhuu. Men selvfølgelig skal jeg se den. Jeg elsker Paradise og jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal lave kl. 22:00 man-tors fra nu af. Sad but true hæhæh.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...