Søg på bloggen

onsdag, maj 04, 2011

Mix af ugen

Photobucket
Startede lørdag morgen med et par avocado-madder
Photobucket
Fik ryddet op i mit soveværelse og hængt alt det ny-vasket tøj på plads (i et efterhånden ALT for overfyldt skab
Photobucket
Fik tørret hylder af og sorteret ud af cremer, make-up og så videre
Photobucket
Efter et par timers oprydning, lagde jeg mig på sofaen og smed en god film på
Photobucket
På vej ud og mødes med A om aftenen
Photobucket
Min mor, pap-far & søde søskende kom på besøg en af dagene
Photobucket
Jeg havde lavet lidt snacks som bestod af: gulerødder, agurker, grønne asparges og oliven med forskellige dip samt saftevand & kaffe
Photobucket
På Luna's med de dejlige damer en aften
Photobucket
Til dessert fik vi alle milkshakes

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...