Søg på bloggen

torsdag, maj 19, 2011

længsel efter sommeren

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Alle billederne er herfra
Efter verdens (der også har føltes som den længste) kedeligste uge solo hjemme på sofaen med influenza, hvor jeg først idag har kunne 'nøjes' med lidt migræne, har jeg taget min elskede Mac med i sofahjørnet og givet mig til at surfe lidt på nettet, om man vil.


Jeg har kigget med længsel på det hotel og beliggenheden på den ferie mig og A skal på til sommer. Jeg glæder mig som et lille barn, specielt da det er vores første ferie.. Ja ja, det var måske også på tide efter vi nu har været kæreste i over 4 år - men vi var trods alt kun 17 da vi fell in love. Dér har man sgu ikke rigtig nogen økonomisk sans (ikke at jeg har det nu) og derfor blev der aldrig rigtig sparet på kronerne.. I år skal vi så endelig afsted på et dejligt hotel på det dejlige Mallorca og bare nyde hinanden i en 8-9 dage. Lækkerier!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...