Søg på bloggen

lørdag, maj 07, 2011

Kitchen day

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Idag havde både mig og A fri fra arbejde, så vi har sovet længe og vi gik endda også tidligt i seng igår. Jeg har haft en lang arbejdsuge, så må ha' haft brug for at sove. Da vi endelig stod op (læs: efter tolv), fik jeg lyst til at bage nogle fuldkornsspeltboller til morgenmaden samt lave en god banan-smoothie, nu jeg endelig har fået en blender (af de søde damer).


Jeg startede lige med at gøre rent i køkkenet, for hvis du spørg mig, er det altså lækrest at lave mad/bage brød/you name it i et rent og overskueligt køkken. Efter vi havde spist morgenmad, smed vi os på sofaen for at se en film og så skete der sørme det, at jeg faldt i søvn. Derfor er jeg først kommet op og igang med at blogge nu - typisk, når man endelig har dagen fri.


Nu er jeg på vej ud af døren for at mødes med en stor flok drengerøve (som vi også skal på roskilde festival med), vi skal en tur på atillericaféen og SURF-bar (godt for fattige typer som mig) og fejre en af drengenes fødselsdag. A er netop taget afsted, han skulle til et møde med sit arbejde, så han møder os på caféen senere. Ha' en dejlig aften og husk nu, hvilken dag det er imorgen, så I kan gøre mor glad ;-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...