Søg på bloggen

lørdag, maj 14, 2011

I denne uge har jeg...

Photobucket
..Været hjemme og spise hos min far. Jeg får økologiske æg fra en gård, som min farfar arbejder på, som jeg altid skal hente hos min far ved ugens start.. Min far prøver at huske mig på, at jeg skal tage dem med, når jeg går - jeg glemte det selvfølgelig hæhæh
Photobucket
..Lavet sund og lækker aftensmad med masser af grønt sammen med A
Photobucket
..Ventet på metroen & bussen hver dag frem og tilbage fra arbejde
Photobucket
..Været hjemme hos min mor og resten af familien og få lækker, ny-fanget torsk med lækkert tilbehør
Photobucket
..Hygget sammen med min søde lillesøster
Photobucket
..Drukket kolde øl og sommersby med vennerne en dejlig forårs-aften
Photobucket
..Hentet lækre kager fra Kagehuset i Field's (gotta love center-rabatten) og fået gratis Starbucks
Photobucket
..Og jeg mener rigtige, rigtige lækre kager!
Photobucket
..Været hjemme hos min far endnu en aften og nyde det dejlige vejr i vores store have
Photobucket
..Spist lækker morgenmad/brunch og drukket café latte idag, og nydt en velfortjent fridag

2 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Uuuh lyder som en deeejlig uge :) Hygge med den slags "updates" - eller skulle keg bare kalde det indlæg? ;)
Go weekend!
/Gunilla

MELANIE D. sagde ...

Hæhæh, ja jeg tænkte jeg hellere måtte lave et indlæg fra hele ugen, nu jeg ikke har fået blogget så meget - håber det går :-)
God weekend til dig også!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...