Søg på bloggen

søndag, maj 22, 2011

Fredag


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Fredag var St. Bededag men det går jeg nu ikke så meget op (og helt ærlig, hvem gør det?) så i stedet tog jeg hjem til min mor og resten af familien og nød hele dagen sammen med mine søskende. Min mor og lillesøster kom og hentede mig og så kørte vi ud og handlede ind til grill.


Ellers var det meningen jeg skulle ha' været ude og drikke nogle fredagsøl sammen med A og vores venner (som primært består af drenge), men det kunne jeg ikke overskue alligevel - mest fordi jeg lige har været syg, så turde jeg ikke rigtig jinxe at mit helbred ku' klare det.

Ved 1-tiden skal jeg til min fætters konfirmation, så jeg er i fuld gang med at finde ud af hvad jeg skal ha' på, mens A ligger rolig på sofaen og ser TV. Måske smider jeg et par billeder ind af hvad det blev til senere :)

2 kommentarer:

Frk. Emma sagde ...

Årh, hvor har du altså en kær lillesøster :)

Emma

MELANIE D. sagde ...

Åh tak, hvor er du sød - ku' ikke være mere enig ;)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...