Søg på bloggen

mandag, maj 30, 2011

Food of the week

Photobucket
Hjemmelavet brød med tun-mousse til frokost
Photobucket
Hjemmelavet burger med fritter og hvidløgssmør sammen med A
Photobucket
Spiser koldskål med kammerjunker og danske jordbær til morgenmad for tiden. Det er jo så lækkert og sommer-agtigt. Min farmor og farfar inviterer tit på middag. Her fik jeg friske ananas med flødeskum til dessert en aften. Luksus. Frugt har jeg selvfølgelig masser af herhjemme. Så er der altid til en god smoothie.

Photobucket
Hurtig, lækker og ikke mindst sund aftensmad: Hjemmelavet rugbrød med hytteost, rejer & avocado. Og en masse grønt selvfølgelig.
Photobucket
Lørdagsmiddag hos far med store, lækre bøffer, ovnbagte kartofler, varme grøntsager og en god bernaise-sauce. Så er lødagen sgu reddet.
Photobucket
Aftensmad hos farmor og farfar med lækker amerikansk kartoffelsalat og hamburgerryg. Plus en masse lækre grøntsager og dip som snack

2 kommentarer:

Shopping-girl. sagde ...

Ej, hvor ser alt det mad bare godt ud! :D

Håber du vil tjekke min blog ud også.

elskershopping.blogspot.com

MELANIE D. sagde ...

Tusind tak! :)

Jeg tjekker den ud med det samme!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...