Søg på bloggen

tirsdag, maj 31, 2011

Fødselsdag

Photobucket
Velkomstdrinks alá sodavand & tranebær juice med friske bær

Photobucket
Begejstret lillebror som åbner gaver
Photobucket
Ude i haven mens vi venter på maden er klar
Photobucket
Søde A med sin (dengang) brækkede arm

Photobucket
Min fars venner som hjælper til ved grillen(e)
Photobucket
Min far har vidst ikke 'grønne fingre', men der var da lidt blomster
Photobucket
Mig og A
Photobucket
Mig og min dejlige lillebror
Min lillebror fyldte 8 år den 22. maj og i søndags fejrede vi det hjemme hos min far. Eller det vil sige, min far inviterede venner og familie til brunch, men desværre skulle jeg arbejde den dag - og derfor kunne jeg ikke være med. Så i stedet vil jeg vise nogle billeder, fra da vi holdt hans 7 års fødselsdag sidste år ude i haven i det dejlige vejr.


Om et par uger holder min mor fødselsdag for ham, hvor venner og familie også er inviteret til brunch, og dér skal jeg ikke på arbejde, så der kan jeg heldigvis være med og tage masser af billeder.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...