Søg på bloggen

torsdag, maj 19, 2011

Critical condition

Photobucket
Æv, æv og atter æv! Jeg har ligget hjemme under dynen siden søndag med den værste influenza hidtil. Ondt (som i hvad der har føltes som glas) i halsen, migræne, feber, øm og træt krop og jeg ved ikke hvad. De første par dage lå jeg og overvejede om jeg nogensinde skulle overleve det. Okay, måske lidt overdrevet men I kender vel følelsen? 


Jeg havde ellers været så heldig ikke at være ramt af sygdom, nærmest ikke engang en forkølelse, siden det nye år begyndte og så sker det her. Heldigvis kom verdens sødeste mor forbi i tirsdags med the, forskellige supper, panodil, halspastiller og en masse lækre blade. Simpelthen så dejligt! Nu vil jeg hoppe tilbage under dynen og se mere Sex and the City.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...