Søg på bloggen

lørdag, april 02, 2011

What to know


Jeg fik helt lyst til at lave sådan en 'om mig-liste', efter at ha' læst en masse andre, og det er jo også ret hyggeligt at lave den. Jeg lavede den egentlig igår, men glemte at 'udgive', så derfor får i den nu, inden jeg hopper i seng :-)

Du hedder: Melanie
Kælenavne: Mutti, Melanie (MelAnie), skutten, bølle
Sang, som du sørger til, når du er ked: Alt med John Mayer hæhæh
Afhængig af: Min familie, min kæreste, tøj, penge, fotografere, male, SATC
Hvad tror folk om dig? Ja det er jo ikke godt at vide - forhåbentlig kun gode ting :-)
Hvad får du oftest komplimenter for? Hmm, min humor + at jeg kan samtlige sang-tekster hæh
Hvad siger du for at imponere folk? Ikke noget bevidst, for det er da noget underligt noget at gøre - jeg er nok bare mig selv
Hvordan kan man imponere dig? Selvironi, charme, flotte øjne
Griner du nogle gange når du er alene? Altid
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Hej søde. Kan du bowle på lørdag?
Hvor bor du? AMAGER
Trives du der? Yez
Ejer du et par converse? Ja
Sprut, cider, vin eller øl? Hmm, cider, vin, øl.. og sprut ;-)
Bliver du nogensinde for fuld? Tjooo
Hvilket mobilabbonement har du? TDC
Er du allergisk overfor noget? Peberfrugter (sådan føles det ihvertfald, adr)
Har du haft sex i dag? Uhlala
Hvordan tager du telefonen? Hallooo eller Haarj
Hvem ringede du til sidst? A
Antal timers søvn i nat: 7
Sov du alene? Nej
Plejer du at komme til tiden? Ja, nu gør jeg
Hvornår har du det bedst? Når jeg er sammen med A eller min familie
Hvornår blev du sidst fotograferet? Nogle dage siden
Hvordan har du det lige nu? Er glad, men savner min mor..
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Sort, blå, lilla
Hvad synes du om dine fødder? Jeg synes kun de er flotte, når jeg har Manolo's på
Hvad savner du? Min morfar
Havde du en god aften i går? Ja da
Favoritdrik om morgenen: Cafe latté, vand & appelsinjuice
Barberer du ben? Oui!
Hvornår plejer du at gå i seng? Når jeg er træt
Er du genert? Hmmm, lidt måske
Dyrker du sport? Nææh, men jeg cykler en del
Tror du på kærlighed ved første blik? Kun i franske film
Har du nogensinde kastet op offentligt? Æv, ja
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Stå op og tisse mindst 10 gange, pille mig offentlig i skridtet og næsen, prutte i hovedet på min kæreste og drikke en godnat-bajer
Er du tilfreds med dit liv? Ja
Er du forkælet? Til dels
Hvad skal du i morgen? På arbejde og i byen med mine veninder (woo hoo)
Hvad er det værste du ved? At være uvenner, at gøre noget man fortryder, at man ikke kan glemme ting man gerne vil
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Åh, alt for mange
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Hmm, det er svært at sige - men jeg er helt vild med John Mayer
Hvad længes du efter? Et nyt par Manolo's
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo, balsam, heat/iron safe
Hvad er det fineste du er blevet foræret? En ring jeg fik af A i 18-års gave, hvor jeg ikke havde fortalt ham, at jeg ønskede mig den, men hvor han alligevel fandt ud af det
Er du vild med nogen lige nu? JA!
Du samler på: Sko, tøj, kys
Grønne eller røde æbler: Grønne
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Min mor/far, A eller mine veninder
Kan du lide golf? Jo, mini-golf på ferie ellers NEJ
Hvornår stod du op i dag? Kl 11:30!
Har du sovet i din egen seng i nat? Jep
Har du strømper på nu? Ja
Er det okay at græde? Helt bestemt, nogle gange er det bare ikke særlig fedt
Hvornår græd du sidst? Da mig og min mor blev uvenner :-(
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Købe mindst 50 par Manolo's, tage på ferie med A til de varme lande, købe en lejlighed, forære min familie en masse gaver, lave den bedste by-tur med damerne
Bruger du briller eller kontaktlinser? Næ
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej, det er ikke vigtigt - men nogle af de ting, jeg forelsker mig i er tilfældigvis mærkevarer
Hvornår står du op i weekenden? ALT for sent :-/
Er du piercet nogen steder? Nej, altså kun i ørerne (der har jeg 6 piercinger)
Har du nogen tatoveringer? hvor? Ikke endnu
Vil du giftes? JA!
Vil du have børn? Ja, og helst en dreng og en pige
Solbader du ofte? Nej, kun om sommeren
Er du god til at lave mad? Måske - jeg kan ihvertfald godt li' at lave mad
Har du flyskræk? Uha ja, ALT for meget - græder nærmest hele vejen :-(
Hvor smidig er du? Tilpas
Er du musikalsk? Jeg kan spille lidt klaver, men ikke noget særligt. Men jeg elsker musik og har et godt øre for det.
Hvad drikker du når du er tørstig? Koldt vand, cola zero eller solbær/danskvand
Hvad er din favorit-is? Ben & Jerry's: Strawberry Cheesecake
Tror du på liv efter døden? Hmm, næh ikke umiddelbart - måske lidt
Kan du lide sushi? Jeg kunne leve af sushi
Hvad spiser du helst når du ser film? Chips&dip
Bor dine forældre sammen? Nej, desværre
Har du tandlægeskræk? Måske lidt, men har alle ikke det?
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aftenmenneske klart!
Hvad farve er dine øjne? Mørkebrune
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja, desværre..
Hvor ofte motionerer du? Jeg har lige meldt mig ud af fitness.dk pga penge desværre, men jeg cykler hver dag, så det er jo også en slags motion.
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør: Smasker når jeg spiser hæhæ

1 kommentar:

Gunilla sagde ...

ehehe, du har helt ret, det er bare så hyggeligt at læse disse slags "veninde-bøger" :) din ikke mindst;)
/Gunilla

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...