Søg på bloggen

torsdag, april 07, 2011

Updatez


Først vil jeg gerne sige tak til jer søde mennesker, som kunne hjælpe mig med mit store problem, og jeg har nu fået oprettet en bruger på photobucket, så jeg igen kan lægge billeder ind! Tak!

Der er desværre ikke blevet blogget forfærdelig meget i denne her uge, men jeg har haft nogle utrolig lange vagter på jobbet. 10:00-20:15 HVER dag. Det er sgu hårdt, men jeg håber det gir' nogle gode penge. Imorgen har jeg kun en 10:00-16:00 vagt og bagefter skal jeg med min far ud og hente mit nye sofabord. Glæder mig super meget til at få det herhjem!

Vi blogges ved imorgen 4sure!

1 kommentar:

PRiK sagde ...

Hej Melanie! :D Du er den heldige vinder af min konkurrence, om bogen To På Flugt! Hvis du er sød lige og sende mig en mail til prik1989@hotmail.com med din adresse, så sender jeg dig bogen på fredag, når jeg har fri. Og jeg betaler fragten! Knus Rikke. Forsat god søndag! :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...