Søg på bloggen

onsdag, april 27, 2011

Sweets de la France

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Okay, de første billeder af den enorme mængde slik stammer selvfølgelig ikke fra Frankrig. Men vi kørte i bus derned, det tog 'kun' 26 timer (blir helt træt, når jeg tænker på det), og på vejen hjem stoppede vi ved grænsen mellem Tyskland og Danmark og gik en tur i Fleggaard, hvilket resulterede i lidt for mange søde sager.. Vil dog skynde mig at sige, at 2/3 er købt til A, som en trøst for at han ikke var med på skiferien hæhæh. Købte også en masse til mine søskende, som de kan få, når de kommer på besøg. Hvem sagde lokkemad..

I de franske supermarkeder var der så mange lækre madvarer, som både mig og min veninde sukkede over, vi ikke kunne købe med hjem (da det skulle på køl). Til gengæld fik jeg købt en masse forskellige pasta & risotto, kiks (med gedeost!) og ikke mindst pain au chocolat hæhæh..

Og selvfølgelig, skulle jeg ikke snydes for et originalt fransk VOGUE (love it!) som jo nærmest var gratis dernede, og så kunne jeg ligeså godt hapse det britiske med, nu det andet var så 'billigt'.. Behøver jeg fortælle jer, at min konto er tom?

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...