Søg på bloggen

tirsdag, april 26, 2011

Summer is comming

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I torsdags op til påskeferien (altså den 14. april) var mig og A hjemme hos min mor, papfar & min lillesøster og spise lækker mad. Vi fik bagt laks, bulgursalat med feta og oliven og tomat/spinat salat. Jeg er sådan en type, som altid skal forbi alle og sige 'farvel' inden jeg skal ud at rejse f.eks, nok fordi jeg er lidt bange for der skal ske noget mens jeg er væk - og så føler jeg, at det er vigtigt at man har været sammen med sine nærmeste inden da. Ja, det er sgu lidt mærkeligt, men sådan er jeg.

Min lillesøster er forresten helt tosset med A, det er virkelig sødt.. Hun spørg altid efter ham, hvis de er på besøg hos mig eller jeg kommer hjem til dem. Nogle gange er det ligesom om hun blir lidt skuffet, hvis det kun er mig, som kommer hæhæh.

2 kommentarer:

Storm sagde ...

årh, hvor ser maden lækker ud, og hjemlig hygge er nu altid great! skøn,skøn,skøn blog - jeg følger også dig nu!
xoxo

MELANIE D. sagde ...

Det er så hyggeligt - især med den gode mad! ;-)
Fedt at vi kan følge hinanden!
Knus!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...