Søg på bloggen

onsdag, april 13, 2011

Sjusk

'Hej alle jer, som er mødt op til optagelsesprøven her på KEA design/business. Prøven er desværre aflyst, pga sjusket fejl på nettet (bla bla bla, lang forklaring) og I skal derfor først til prøve den 27. april'. Vi håber I kommer tilbage til næste prøve....'

Photobucket

Nåeh, det var så dén prøve. Eller.. Det er så her, man ville ønske at den der kæde-telefon (hvor en person ringer til den anden og fortæller timen/whatever er aflyst, og den person ringer til den næste etc) eksisterede for folk over 10 år. Så havde man da ikke spildt en hel morgen på at tage ind på Østerbro, for at få at vide, at man bare kunne tage hjem igen. Æv, det er bare lidt surt at ha' siddet oppe til meget sent i aftes og forberede sig, så godt man nu kunne - for jeg har da helt sikkert glemt guld-kornene om 2 uger!

På - den lange - vej hjem i bussen, havde jeg egentlig planlagt at jeg ville hoppe ned i vaskekælderen og få vasket en del (har nemlig ellers kun tid imorgen), men jeg mangler en nøgle til den hængelås med mit husnummer på, så jeg kan spærre en tid. Gir' det nogen mening? Ihvertfald kunne jeg ikke komme til at vaske, så jeg gik i stedet op og tog mig en lille lur. På ikke mindre end 4 timer. Jezus, det blir man da kun træt af. Nu skal jeg på arbejde i H&M nogle timer og så hjem og spise nachos med hele svineriet sammen med A.

3 kommentarer:

PRiK sagde ...

Rundebesked: Hejsa! :-) Min blog/hjemmeside har fået nyt navn, så håber du/I er sød(e), at skifte mim gamle blog ‘ DD- Disney Dreams ‘ ud med mit nye navn til min blog/hjemmeside som er: ‘ Dear Diary by PRiK ‘. For ellers kan man ikke finde mig, hihi.. Knus Rikke’PRiK. Fortsat god aften og sov godt :-) http://dear-diary-by-prik.blogspot.com/

Emma sagde ...

Hej Melanie! SKØN blog du har dig, du virker simpelthen så sød :)

// Emma
www.emmamartiny.blogspot.com

MELANIE D. sagde ...

@Prik: Skal nok opdatere din blog :-)

@Emma: Tusind tak for din søde kommentar, Emma! Det er rart at høre, at man gør det godt :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...