Søg på bloggen

tirsdag, april 12, 2011

Optagelsesprøve

Photobucket

Av av, så er det sgu imorgen jeg skal til optagelsesprøve på uddannelsen designteknolog (KEA) inde på Østerbro. Er meget nervøs, for der er ingen adgangskrav til uddannelsen, det hele afhænger sådan set af optagelsesprøven - så det er jo vigtigt at det går godt.

Inde på KEA's hjemmeside, kan man se prøven for sidste år, og der er nok at tage fat i, så helt let tror jeg nu ikke den blir. Tværtimod.. Har fået terpet lidt idag bl.a. ved at læse prøven fra sidste år. Nu er jeg på vej ud af døren, for jeg skal mødes med 3 søde damer (som også var her i lørdags) til middag på Café Under Elmene. De har den bedste avocado-rugbrøds/sandwich hæhæh

3 kommentarer:

Debbie sagde ...

Prøver er aldrig sjove, men så længe man gør sit bedste, så kan man ikke forvente mere af sig selv.
Mange gange held og lykke herfra. :-)

Anonym sagde ...

Overvejer selv at søge ind til næste år, så vil bare hører lidt om prøven, er den svær?

MELANIE D. sagde ...

@Debbie: Tusind tak skal du ha' Debbie! Du må gerne ønske mig held og lykke om 2 uger også ;-)

@Anonym: Som du kan læse i overstående indlæg, blev prøven desværre aflyst idag. Men når jeg kommer til prøven igen om 2 uger, skal jeg nok lave et indlæg om hvordan prøven gik :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...