Søg på bloggen

torsdag, april 14, 2011

Omelette Pâtes

Photobucket
Økoæg, økomælk, frisk basilikum, salt, peber, hvidløgspeber, chili, frisk lime & citron saft, muskatnød, hvidløg, olivenolie blandes 
Photobucket
Ægge-kage mix hældes på varm pande (meget svært at gøre, mens man tar' billeder!)
Photobucket
Pasta og ekstra basilikum er nu tilføjet, mmm..
Photobucket
Spises selvfølgelig med ketchup & friskrevet parmesan! Stort hit herhjemme ;-)
Simpel, lækker og ikke mindst nem aftensmad: Æggekage! Jeg plejer tit at lave den med kartofler, men jeg havde ikke nogen forleden - til gengæld havde jeg en rest pasta, og det er sgu ligeså lækkert, hvis du spørg' mig.

6 kommentarer:

Julie K. Pedersen. sagde ...

Nej, hvor ser det lækkert ud! Bliver helt sulten nu!!
Ellers Super fin og fed blog!!
Jeg er lige blevet fast læser.
Måske du kunne tage et kig forbi min blog, og måske gøre det sammen - hvis du synes om den :-)
http://jkpedersen.blogspot.com/
kh julie

MELANIE D. sagde ...

@Julie: Tak for din søde kommentar, Julie! Jeg er rigtig glad for at du er blevet fast læser af min blog, og jeg tager et kig på din blog med det samme! :-)

PRiK sagde ...

*Mmmmmmh lækkert! Jeg har desværre ikke lige fået sendt din præmie idag, da posthuset nåede at lukke :( Men jeg lover at sende den, med det samme næste gang jeg har fri! HAr din adresse :)

Storm sagde ...

mums, mums, mums hva?
virkelig inspirerende måde at kombinere to retter - det skal bestemt prøves af!
elsker din blog, jeg bliver ihvertfald fast læser - min nyopstartede blog håber også på lidt støtte - hvis du syntes den fortjener det!
xoxo

Rikke'M sagde ...

Haps - det vil jeg snart prøve, tror jeg. Det ser alt for lækkert ud.

MELANIE D. sagde ...

@Prik: Det er helt i orden, du sender den bare, når du har tid :-)

@Storm: Jeg elsker at være kreativ i køkkenet (og mange andre steder), og jeg synes det er lækkert at spise anderledes, så det hele ikke bliver for kedeligt ;-)
Jeg er forresten utrolig glad for at du er blevet fast læser, og vil med det samme hjælpe dig på vej også!

@Rikke: Jeg kan kun anbefale at prøve det :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...