Søg på bloggen

søndag, april 10, 2011

Mini-housewarming

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Jeg har haft rigtig travlt i weekenden med at rydde op og gøre rent herhjemme, da jeg skulle ha' 4 søde damer til middag i min nye lejlighed. Hele ugen har jeg arbejdet 10:00 - 20:15, så mit hjem har lignet, noget der var løgn. Der stod kaffekopper og vandglas overalt, en tallerken her og der (hvor jeg lige har ku' overskue at sætte den!) og alt muligt andet. Ikke mindst lå der en million reklamer overalt. Tror nok køkkenet var det værste.


Igår var pigerne så herhjemme, og det var rigtig hyggeligt. Vi spiste mad og drak vin, og vi snakkede i flere timer. Senere kom nogle af drengene fra vores gym. klasse, blandt andet min søde kæreste. Det resulterede i, at der gik en mindre druk-leg igang, og før jeg vidste af det lå jeg med hovedet ned i toilettet. Fe-edt. Kan ikke rigtig huske så meget fra resten af aftnene, og jeg har ikke taget mig sammen til at rydde op endnu. Jeg magter det simpelthen ikke.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...