Søg på bloggen

fredag, april 29, 2011

I farmors have

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

I onsdags var jeg hjemme hos min farmor og farfar og spise aftensmad. Det er altid så hyggeligt at være derhjemme, især når sommeren nærmer sig, som man tydeligt kan se på deres have. Vi sad ude om eftermiddagen og nød solen (og en påskeøl) men gik indenfor til aftensmaden, da jeg er blevet syg efter skituren og derfor har lidt problemer med halsen. De passer jo godt på deres barnebarn:)

Igår var jeg på arbejde, men blev rigtig skidt og gik og hostede KONSTANT. Ikke særlig fedt at stå ved kassen i H&M med meterlange køer og hoste voldsomt foran alle kunderne. Ikke nok med det løb mine øjne hele tiden i vand, så jeg ind i mellem måtte 'løbe' ud på toilettet og tørre øjnene.. Æv, altså. Imorges meldte jeg mig altså syg, og jeg kan allerede mærke at jeg har det bedre.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...