Søg på bloggen

tirsdag, april 26, 2011

Home sweet home

Photobucket
Seje 3.g'er på skiferie i Avoriaz 2009
Nu må i endelig ikke tro, at jeg har forsømt bloggen med vilje - nææ, jeg har sådan set bare været afsted på den skiferie, jeg fortalte om tidligere. Det var meningen, at jeg ville ha' lavet et  'sidste' indlæg torsdag aften, inden jeg tog afsted, men tiden indhentede mig og før jeg vidste af det, skulle jeg faktisk afsted - tidligt om morgenen - uden at ha' fået noget særligt nattesøvn. Jeg kunne jo bare i bussen derned, for der sover man jo så godt.. Hø hø.


Jeg valgte i sidste øjeblik IKKE at tage spejlreflekset med alligevel, eftesom det næsten lige har været til reparation, så jeg turde sgu' ikke ha' det med oppe på bakkerne. Jeg tog mit lille digital-kamera med i stedet, jeg mangler bare kablet til at overføre billederne med, men jeg har netop bestilt ét over e-bay, så om få dage får I nogle (knap så gode) billeder fra en fed skitur.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...