Søg på bloggen

tirsdag, marts 22, 2011

Tuesdays mess



Idag skulle jeg ikke på arbejde, så jeg besluttede mig for at få gjort en masse ved lejligheden, som jeg har udskudt alt for længe. I går var jeg med min far i IKEA & ILVA (i flere omgange), hvor jeg bl.a fik købt et sko-stativ til gangen, så det gik jeg rask igang med at samle i formiddags. 


Da jeg fik samlet det, var det til gengæld TYDELIGT at se, at det var alt, alt for langt og blokerede ca. halvdelen af køkkenindgangen. Amagad, hvor dumt. Så jeg fik lige lov at skille det ad og pakke det ned igen, og så må jeg ud og bytte det. 
Min far kom forbi ved 13-tiden og skiftede bl.a lamperne ud med mine egne og ville også ha' hængt min gardinstang til stuen op, men den kunne jeg ikke finde. Det er vidst ikke lige min dag idag hæhæh. Til gengæld fik hængt nogle flotte billeder op og malet lidt. Nu mangler jeg bare at støvsuge og tørre overflader af, men det har jeg valgt at gemme til sidst, fordi det er så sjovt..


Nu sidder jeg så imellem alt rodet fra papkasser, værk-tøj, skrammel og en masse af mit l***, som ligger og flyder overalt, fordi jeg har prøvet at rykke rundt på tingene. Så nu har jeg brug for en lille pause og vil nyde en cola zero og lidt vingummibamser.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...