Søg på bloggen

søndag, marts 27, 2011

Dimanche







Jeg plejer altid at bruge søndagen på ingenting. Jeg orker dårligt nok at redde mit hår, men sætter det i stedet i en knold og hopper i jogging-tøjet, for derefter at ligge mig tilbage i sengen og se film med en sød kæreste. Men imorges tog A på arbejde, og jeg kunne ikke rigtig falde i søvn bagefter (klokken var 08:00) så jeg besluttede mig for at få gjort nogle ting, som jeg ellers ALDRIG gider en søndag. Rengøring.


Den egentlige grund var også, at min søde, søde farfar har bygget en flot høj reol (af træ) ud til mit køkken, som jeg kan opbevare mad, tallerkerner & glas på, og jeg manglede endnu at lakere det, før jeg kunne bruge det. Så derfor synes jeg, det var på tide at komme igang - nu hvor jeg alligevel ikke kunne ligge i sengen med A. 


Nu har jeg gjort køkkenet HELT rent og fyldt reolen op med overnævnte ting (som FYI ser mega fedt ud), støvsuget stuen og tørret alle overflader af, hængt lidt billeder op på væggen (mangler stadig dem, som jeg er ved at male) og flyttet lidt rundt. Mangler stadig at rydde op i mit soveværelse, men nu tror jeg, at jeg tager en velfortjent pause og hopper hen til A - som forresten kom 2 timer tidligere hjem fra arbejde og hjalp mig :-)

3 kommentarer:

Rengøringstips sagde ...

Sikke en aktiv søndag. Kan jeg ikke prale af:)

Gunilla sagde ...

Ej hvor fedt! Så har man bare sådan en dejlig følelse bagefter, ikkeogså? ;) Men ellers kender jeg skam godt det med at lave ingenting her om søndagen, det er som om man bare ikke kan lave noget ;)
Go søndag :)
/Gunilla

MELANIE D. sagde ...

@Rengøringstips: Det er absolut heller ikke noget, som sker hver søndag, kan jeg lige tilføje hæhæ.

@Gunilla: Jeg havde det virkelig godt bagefter, fordi det var noget, som jeg længe havde udskudt. Men i næste weekend tror jeg ikke, det bliver en ligeså aktiv søndag ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...