Søg på bloggen

tirsdag, marts 08, 2011

New mugs



Jeg er rigtig ked af at jeg ikke har fået blogget hele weekenden (plus mandag) men jeg har bare haft alt for meget at se til - og så må jeg indrømme at jeg var fuldstændig bombet ovenpå weekenden igår, så jeg ikke kunne overskue andet end min sofa og le boyfriend hæhæ.


Idag har jeg dog været aktiv (er pænt stolt af mig selv). Jeg har været forbi min far og hente min cykel, været på politistationen og hente en straffeattest (til job), været forbi job (studiestræde) og aflevere dén og været flittig til kun at bruge gavekort i Magasin & Urban Outfitters og ellers ignorere ALLE andre butikker. Så blev fryseren lige fyldt op med kød & kylling alá Magasin - og køkkenskabet fik nye, flotte kaffekopper (hint: billedet). YAY.


PS. mit spejlrefleks skulle meget snart være på trapperne, det manglede da også bare...

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...